Školení u Nejlepšího copywritera

Ačkoliv Prahu nemám ráda, přiznávám, že výlety do hlavního města občas stojí za to. Třeba jako tohle pondělí.

Zašla jsem si totiž na copy workshop k Nejlepšímu copywriterovi. Pavel Šenkapoun vedl seminář výborně, dokonce až tak, že jsem držela pozornost celých 8 hodin – a to, jak víte, u mě rozhodně nebývá zvykem.

Workshop měl navíc spoustu dalších efektů. Co ve mně zanechalo nejcitelnější stopu?

  • prohloubila jsme si copy znalosti (to jsem očekávala, ale přesto jsem odjížděla s 15 tisíci znaky včetně mezer poznámek)
  • zjistila jsem, že dobrý copywriter nemusí být dobrý gramatik (ovšem jen za předpokladu, že vám za zády stojí neohrožený korektor)
  • nasdílela jsem zkušenosti s ostatními copy kolegy (to mě příjemně překvapilo, protože ač jsme každý z jiného kouta republiky, řešíme vlastně všichni pořád to stejné)
  • mimo řádky jsem si potvrdila, že i když skvěle píšete, nemusí být klient vždycky spokojený (to mě utvrdilo v tom, že důležité je ukázat klientovi skutečné přínosy vaší práce, nejen vyšperkovaný článek na blog)
  • a nakonec – jako třešničku na dortu – jsem vyhrála knihu “Webcopywriting pro samouky” z Pavlovy dílny a dokonce s věnováním autora (jsem soutěživá a ješitná, ano, přiznávám)

Takovéhle akce mě vždycky umí “nakopnout”. Jakože hodně. Asi zajedu do Prahy častěji…. 🙂

Publikováno v Akce